KUNST, CULTUUR EN MYTHOLOGIE

KUNST, CULTUUR, MYTHOLOGIE
OMLIJST DOOR MUZIEK

donderdag 22 november 2012

MAILTJE VAN ODY



Kreeg net dit e-mailtje van Odysseus:

Onderwerp: even geen getwitter 
Aan: mnemosyne@mythonet.com
______________________________________________

Hallo Mnemo,

Het gaat al wat beter met me. Maar nog steeds zwak.
Ik doe even niet meer twitteren, te weinig energie en er ook even geen zin meer in. Het bereik is hier ook niet al te best.
Trouwens, Kalypso vindt dat ik moet afkicken van die twitterverslaving.
Dus even niet. Hoop dat je het niet erg vindt.
Zal binnekort weer een blogje te maken voor je. Dat blijf ik wel zo af en toe doen.

Met vriendelijke groet, 

Ody



mijn antwoord:

Hey Ody,

Rust jij maar lekker uit hoor. Dat getwitter moet je maar even achterwege laten. Ben het dus roerend met Kalypso eens.
Neem maar rustig de tijd voor je volgende blogje, niets forceren.
Ik zie het vanzelf wel een keer verschijnen.

Ciao,

Mnemo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten