KUNST, CULTUUR EN MYTHOLOGIE

KUNST, CULTUUR, MYTHOLOGIE
OMLIJST DOOR MUZIEK

maandag 4 maart 2013

Mail van Aphrodite aan Poseidon


Onderwerp: klein verzoekje
Van: aphroditjuh@olymponet.org 
Aan: poseidontheone@poseidon.com



Lief oompje van me,

Ik heb een klein verzoekje aan jou. 
Zou jij ervoor willen zorgen dat mijn zoon Aineias veilig in Italia aankomt?
De vorige keer probeerde tante Hera zijn vloot te vernietigen en heb jij dit gelukkig kunnen voorkomen. Maar ik weet zeker dat ze weer ergens op zit te broeden. Laatst had ze zelfs de vrouwen tegen hem opgestookt.
Zou jij ze een beetje in de gaten willen houden, zodat mijn zoon niets overkomt?
Als ik iets voor jou kan doen, Poseidonnetje lief, dan hoor ik dat wel van je, hè.  

Kusjes,

Aphrodite


Geen opmerkingen:

Een reactie posten