KUNST, CULTUUR EN MYTHOLOGIE

KUNST, CULTUUR, MYTHOLOGIE
OMLIJST DOOR MUZIEK

maandag 4 maart 2013

Re: klein verzoekje



Onderwerp: Re: klein verzoekje
Van: poseidontheone@poseidon.com

Aan: aphroditjuh@olymponet.org 

Lief Aphrodietje van me,

Maar natuurlijk wil ik jouw zoon een beetje in de gaten houden. Je weet toch dat je maar hoeft te kikken en ik sta voor je klaar. Ik doe alles voor mijn lievelingsnichtje. 
Ik zal zorgen dat hij veilig in Italia aankomt en dat die IRRItante Hera hem geen kwaad kan doen zo lang hij zich op mijn zeeën bevindt. 
Maar (en dat is echt een kleine maar) er is er één die helaas de reis naar Italia niet zal maken. Die zal in mijn golven terechtkomen. Dat is toch maar een klein offertje, nietwaar? De rest wordt gespaard.
By the waves, wanneer spreken we nog eens af?    

X,

Po

Geen opmerkingen:

Een reactie posten