KUNST, CULTUUR EN MYTHOLOGIE

KUNST, CULTUUR, MYTHOLOGIE
OMLIJST DOOR MUZIEK

maandag 21 januari 2013

HET EIND




Hiermee sluit ik dit verhaal af.
Het is een iets aangepaste versie, dus geen exacte kopie, van een al eerder begonnen weglog.
Gestart met de aanleiding tot de Trojaanse oorlog, daarna de strijd en de nasleep daarvan en tenslotte Mythoman Odysseus.

De boeken van Homeros waren een grote bron van inspiratie. Ik heb ze niet klakkeloos gevolgd, heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Vooral aan de Odyssee. Daar draaide alles om kijken en bekeken worden. Het oog was alom vertegenwoordigd. Inclusief het multimedia gebeuren, zoals real life soaps en twitter.
Dit is immers mijn Odyssee. 





Binnenkort zal ik verdergaan met...
Klein tipje van de sluier...

het verhaal van de man die moest vluchten uit de brandende stad
de man die ver weg van zijn vaderland op zoek moest naar een nieuw thuis, een nieuw leven, een toekomst


Geen opmerkingen:

Een reactie posten