KUNST, CULTUUR EN MYTHOLOGIE

KUNST, CULTUUR, MYTHOLOGIE
OMLIJST DOOR MUZIEK

zondag 20 januari 2013

MAILTJE VAN ATHENA


Kreeg gisteren dit e-mailtje van Athena:

Onderwerp: klein protest

Van: uiloogje@olymponet.org 
Aan: mnemosyne@mythonet.com


Beste Mnemo,

Zou jij voor mij iets willen doen?
Zou jij mijn protest tegen het kinderachtige drammerige gedrag van mijn oom Poseidon op jouw weblog willen zetten. Het liefst zonder mijn naam erbij te vermelden.

Groetjes, 
Athy





mijn antwoord:

Hey Athy,

Dat wil ik wel doen, maar het risico zit er in, dat die ouwe gaat denken dat ik met die tekst hem bedoel.
Het lijkt me daarom beter er wel bij te vermelden dat jij het bent, die het zegt.
Maar voor alle zekerheid laat ik de naam Poseidon dan weg.
Al zit het risico er dan wel in, dat een andere ouwe dwaas zich aangesproken gaat voelen. Maar dat zal mij een rotzorg zijn.

Ciao,

Mnemo




Kreeg zojuist deze reactie van Athena:

Onderwerp: Re: klein protest
 

Aan: mnemosyne@mythonet.com

Beste Mnemo,

Dat is ook goed. En iedere andere ouwe dwaas die zich aangesproken voelt, is gewoon verschrikkelijk dom.
Trouwens, ik denk dat ik wel weet, wie denkt dat het over hem gaat. Dat is die babyface die elke nacht op de voorpagina van zeelandnept wil staan om zo de meeste hits op zijn waardeloze weblogje te krijgen. Volkomen belachelijk om een weblog als een wedstrijd te zien.

Groetjes, 
Athy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten